Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:31:37+02:00
-allemande,
-courante,
-sarabanda
-gigue
3 5 3
2010-04-13T20:36:35+02:00
A) włoski (neapolitański)

3 części:

I szybka, koncentrująca
II wolna, śpiewna
III szybka, o charakterze tanecznym lub fugowanym

b) francuski

3 części:

I wolna, o patetycznym charakterze, z rytmem punktowanym
II szybka, fugowana
III, powrót do tematu i tempa I części, często bardzo krótka

1 5 1
2010-04-13T21:05:47+02:00
* allemande
* courante
* sarabanda
* gigue
1 5 1