Kto jest dobry z ang..?ma sześć lub 5 ;P

Dear Pat,
I am new in town and I haven't got any friend.
I am very bored at home.
My mum and dad don't undertand me.
We argue all the time. What should I do?
Mary

proszę o tłumaczenie tego tekstu, i odpisanie na e-maila Mary kilkoma zdaniami (pięcioma).
zaczynając:
Dear Mery
You should..

Pilne:) daje naj:*

ps..jesli można chcialabym przlumaczenie tej odpoowiedzi emaila do mary ktorą wymyslicie ,na język polski:)

2

Odpowiedzi

2010-04-13T20:26:55+02:00
Drogi Pat,
Jestem nowy w mieście i nie mam żadnych przyjaciół.
Batdzo nudzi mi się w domu.
Moja mama i tata nie (Hmm nie wiem co to znaczy :])
Kłócimy się cały czas. Co mam zrobić?
Mary
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:34:49+02:00
1.Drogi Pacie,
Jestem nowa w mieście i nie mam przyjacioł.
Jestem bardzo znudzona w domu.
Moja mama i tata nie rozumieją mnie.
Sprzeczamy sie caly czas.
Co powinnam zrobić ?

2. Dear Mery
You should talk with your parents and tell him about your problems.
If you dant have any friends, you should make their quickly!
You can make new friend in much places, for example in school, your new street or in shopping center in your new town. It's really easy.

Good luck