Odpowiedzi

2010-04-13T20:25:50+02:00
Ludzie żyli w ciaglym strachu przed nadejściem kolejnej wojny, ponieważ 2 wojna światowa przyniosla wiele strat i nieszczęścia w wielu rodzinach. świat po tej wojnie wyglądał obrzydliwie ( oczywiście nie cały) Ludzie powyprowadzali się ze swojej ojczyzny z powodu strachy itp.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:33:02+02:00
Dwa obozy zwycięskie w II wojnie światowej Alianci i ZSRR nie mogły się zbytnio dogadać o różne sprawy. Zaczęła się "Zimna wojna" to nie była wojna ale tarcia polityczne między największymi mocarstwami między ZSRR a USA i UK.
jak to mówił Winston Churchill "Wojny nie będzie , ale będzie taki pokój , że kamień nie pozostanie na kamieniu" .