Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:14:25+01:00
1!cham tę naszą codzienność.
Te momenty, które w pamieci na zawsze zostaną.
Chwile, które mogę przewidzieć.
Mimo to ja czekam na coś innego

ref:Te chwile sa niezapomniane
bo tak trudno je zapomniec.

2!cham nasze chwile zwyczajne chociaz niekiedy sa troche banalne
Nasze twarze wieczorem ukryte a w polusnie widoczne bez wad.

ref:Te chwile sa niezapomniane
bo tak trudno je zapomniec.


prosz :D

2009-11-04T19:27:18+01:00
Przechodzisz ulicą i widzisz ...
Co?
Świat, dziwny świat
Mijają cie ludzie a ty ...
Co?
Patrzą się na mnie

I co ...
Czy ten świat jest zły ...
A może to my ...
Dziwni ...

Inny świat x2
Nie dogoni mnie ...