Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:28:06+02:00
1. Dobrzy dla bliźniego
2. Pomagać w potrzebie
3. Być dobrymi dla innych
4. Poświęcać się szczególnie Bogu
8 4 8
2010-04-13T20:28:29+02:00
Na wierze....
albo na prawdzie lub poprostu na postępowani Jezusa
3 1 3
2010-04-13T20:29:32+02:00
Wszystkie dzialania ludzi powinny sie opierac na dobroci i milosci do siebie nawzajem.powinnismy sobie przebaczac nawzajem i milowac siebie wzajemnie.
3 1 3