Np. 1 dag = 100 g
1 g = 0,01
6. uzupełnij:
a)
1 g = ... dag
8 g = .... dag
15 dag 7g = ... dag
25 g = ... dag
b )
1 kg = .... dag
1 dag = ... kg
78 dag = .... kg
5 kg 35 dag = ... kg
106 dag = ... kg
c)
1 t = ... kg
1 kg = ... t
124 kg = ...t
1035 kg = ... t
2 t 9 kg = ...t
d )
1 kg = ... g
1 g = ... kg
208 g = ... kg
3 kg 62 g = ... kg
2002 g = .... kg

3

Odpowiedzi

2010-04-13T20:31:51+02:00
6. uzupełnij:
a)
1 g = 10 dag
8 g = 0,8 dag
15 dag 7g = 15,7 dag
25 g = 0,25 dag
b )
1 kg = 100 dag
1 dag = 0,01 kg
78 dag = 0,78 kg
5 kg 35 dag = 5,35 kg
106 dag = 0,106 kg
c)
1 t = 1000 kg
1 kg = 0,001 t
124 kg = 0,124 t
1035 kg = 1,035 t
2 t 9 kg = 2,009 t
d )
1 kg = 1000 g
1 g = 0,001 kg
208 g = 0,208 kg
3 kg 62 g = 3,062 kg
2002 g = 2,002 kg
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:34:19+02:00
Np. 1 dag = 100 g
1 g = 0,01
6. uzupełnij:
a)
1 g = 0,1 dag
8 g = 0,8 dag
15 dag 7g = 15,7 dag
25 g = 2,5 dag
b )
1 kg = 100 dag
1 dag = 0,01 kg
78 dag = 0,78 kg
5 kg 35 dag = 5,35 kg
106 dag = 1,06 kg
c)
1 t = 1000 kg
1 kg = 0,001 t
124 kg = 0,124t
1035 kg = 1,035t
2 t 9 kg = 2,009t
d )
1 kg = 1000 g
1 g = 0,001 kg
208 g = 0,208 kg
3 kg 62 g = 3,062 kg
2002 g = 2,002 kg
to napewno jest dobrze bo zresztą miałem całą podstawówke piątke z matmy całe gimnazjum też miałem piątke i w technikum teraz też mam piątke na półrocze
3 3 3
2010-04-13T20:39:47+02:00
1 g =0.1dag
8g=0.8dag
15 dag7g=15.7dag
25g=2.5dag
b)
1kg=100dag
1dag=0.01kg
78dag=0.78kg
5kg35dag=5.35kg
106dag=1.06kg
c)
1t=1000kg
1kg=0.001t
124kg=0.124t
1035kg=1.035
2t9kg=2.9t
d)
1kg=1000g
1g=0.001kg
208g=0.208kg
3kg62g=3.062kg
2002g=2.002kg
1 5 1