Przetłumacz na język angielski.

1 . I'have never seen Know your friend show .
2 . Clulesa ever been tu Japan ?
3 . Holmes has never been France .
4 . Have you ever flown in a plane .
5 . I have never been on a television programme.

2

Odpowiedzi

2010-04-13T20:30:03+02:00
1.niewiem
2.Czy Cluesa kiedykolwiek była w Japonii ?
3. Holmes nigdy nie był we Francji.
4. Czy kiedykolwiek leciałeś samolotem ?
5. Nigdy nie byłem w programie telewizyjnym.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:45:20+02:00
1. Ja nigdy nie widziałem/poznałem twoich przyjaciół przedstawienia.
2. Czy Clulesa kiedykolwiek była w Japoni?
3. Holmes nigdy nie był we Francji.
4. Czy kiedykolwiek leciałeś samolotem?
5. Nigdy nie byłem w programie telewizyjnym