Odpowiedzi

2010-04-13T20:30:47+02:00
A)3y=15//:3
y=5

b)8z=64//:8
z=8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:31:53+02:00

a)3y=15
3y=15 / :3
y=5

b)8z=64
8z=64 /:8
z=8

c)12-x=35-2x
-x+2x=35-12
x=23


d)3x+6=x=-33
3x-x=-33-6
2x=-39 /:2
x=-19,5

e)3-x=-2x
-x+2x=-3
x=-3
2010-04-13T20:32:20+02:00
C) przy przenoszeniu na druga stronie zmieniasz znak i nie bedzie -2x tylko 2x czyli:
12-x=35-2x
-x+2x=35-12
x=23

e) 3-x=-2x
-x+2x=-3
x=-3