Odpowiedzi

2010-04-13T20:42:11+02:00
Tragedie:
"Antygona" - Sofokles
"Król Edyp" - Sofokles
"Persowie" - Ajschylos
Komedia:
"Bracia" - Terencjusz
"Rycerze" - Arystofanes
"Amfitrion"- Plaut
Dramat:
"Hamlet" - William Szekspir
"Balladyna" - Juliusz Słowacki
"Dziady" - Adam Mickiewicz
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:44:49+02:00
Tragedia:
"Antygona" - Sofokles
"Makbet"- William Szekspir
"Romeo i Julia" - William Szekspir

Komedia:
"Skąpiec" - Molier
"Zemsta"- A.Fredro
"Śluby panieńskie" - Aleksander Fredro

Dramat:
"Nie-Boska komedia"- Zygmunt Krasiński ( tylko , że to dramat romantyczny jakby co ;))
"Dziady" - A. Mickiewicz

tego jednego przykładu z dramatu nie jestem w stanie już wymyślec:-/ ale mam nadzieję , że pomogłam ;]
Pozdrawiam .
17 4 17