Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:36:47+02:00
- hau hau hau - zaszczekał pies
- nie szczekaj na mnie kołku- wykrzyknął kot
- a niby dlaczego nie- zapytał się pies
- bo mi śniadanie odstrasasz- odpowiedział kot
- ale ja chce zostać trenerem pokemonów- powiedział zrozpaczony pies
- to leć na księżyc - powiedzał z sarkazmem kot
- dobry pomysł idę budowac rakiete z pudełke po mleczku- odpowiedzał uśmiechnięty pies
2010-04-13T20:39:21+02:00
-hey kocie mam pomysl !
-tak a jaki ,muwi kot .
-pojdziemy na kolacje ?
-nooo z mila checia a co tam bedziemy robic ?!
-no jesc ;>
-no ale co ????
-no przeciez to jasne ze ciebie !