Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:36:26+02:00
X cegła
4x +6 =6x +2
4=2x/2
2=x
cegła wazy 2kg



2kg
2010-04-13T20:37:10+02:00
A x-cegla 4x+6kg=6x+2kg 6k=2x+2kg 4kg=2x x=2kg
b 1kg+0.5x=x 1kg=0.5x x=2kg
2010-04-13T20:37:28+02:00
X- waga cegły

Zad1
a)4 cegły i 6 kg pierza warzy tyle samo co 6 cegieł i 2 kg żelaza.Ile waży cegła?

4x+6=6x+2
2x=4
x=2
b)Cegła waży kilogram i pół cegły.Ile waży cegła.
x=1+0,5x
x=2