Odpowiedzi

2010-04-13T20:50:36+02:00
Mg(NO3)2+Na2CO3->MgCO3+2NaNO3
3Mg(NO3)2+2(NH4)3PO4->Mg3(PO4)2+6NH4NO3
Na2CO3+CuSO4->CuCO3+Na2SO4
2(NH4)3PO4+3CuSO4->Cu3(PO4)2+3(NH4)2SO4
3Na2CO3+2FeBr3->Fe2(CO3)3+6NaBr
(NH4)3PO4+FeBr3->FePO4+3NH4Br
2FeBr3+3CuSO4->Fe2(SO4)3+3CuBr2
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:52:58+02:00
1) Na2CO3 + Mg(NO3)2 -> MgCO3(osad) + 2NaNO3
2) CuSO4 + Na2CO3 -> CuCO3(osad) + Na2SO4
3) 2FeBr3 + 3Na2CO3 -> Fe2(CO3)3(osad) + 6NaBr
4) 3Mg(NO3)2 + 2(NH4)3PO4 -> Mg3(PO4)2(osad) + 6NH4NO3
5) 2(NH4)3PO4 + 3CuSO4 -> Cu3(PO4)2(osad) + 3(NH4)2SO4
6) FeBr3 + (NH4)3PO4 -> FePO4(osad) + 3NH4Br

Powinno być dobrze:)
1 5 1