Odpowiedzi

2010-04-13T20:38:00+02:00
Spód pudełka ---> 15 cm * 15 cm = 225 cm²
ścianki ---> (15 cm* 20 cm) * 4 = 300cm2 * 4 = 1200cm²

całość - 225 cm² + 1200cm² = 1425 cm²

Odp. Potrzeba 1425 cm² na oklejenie tego pudełka.

Pozdraiwam ;-)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:42:03+02:00
Cześć.
W treści jest napisane, że nie ma wieczka, więc jedna podstawa odpada.

Spód pudełka ma wymiary 15cm × 15cm
Bok pudełka ma wymiary 15cm × 20cm

Jest w pudełku masz 4 boki więc:
15cm × 20cm = 300cm²
4 × 300cm² = 1200cm²

Podstawa:
15cm × 15cm = 225cm²

Całość:
1200cm²+225cm²=1425cm²

Odp: Aby obkleić to pudełko potrzeba 1425cm² papieru.
Ewentualnie 0,1425m² papieru (to jeśli masz podać w m²)

Myślę, że dość jasno. Liczę na najlepsze.