Odpowiedzi

2010-04-13T20:40:19+02:00
1/2--> 2/4, 4/8, 6/12
2/3 -->
3/4-->
3/5-->
2.
2/4--> 1/2
5/20--> 1/4
3/12-->1/4
8/12-->2/3
7/21--> 1/3
4/6-->2/3
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:40:26+02:00
1. 1/2 = 2/4= 4/8= 20/10
2/3 = 4/6=12/18= 24/36
3/4 = 6/8=12/16= 24/32
3/5 = 6/10=9/15=12/20
3/7= 6/14= 9/21 = 12/28
1/8 = 2/16=3/24=4/32

2. 2/4=1/2
5/20 = 1/4
3/12 = 1/4
8/12 = 2/3
7/21 = 1/3
4/6 = 2/3
23 4 23
dzieki ale nie zbyrt to rpozumiem co napisałeś