Odpowiedzi

2010-04-13T20:42:32+02:00

3600 zł x 7% podatek=252 zl podatek VAT
3600+252 zł=3852 zł brutto
3852 złx7%=269,64 zl(o tyle obnizono cene)
3852 - 269,64 zl=3582,36 zł to jest nowa cema komputera
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:43:37+02:00
3600 --- 93%
x ---- 7%

93x = 3600 x 7
93x = 25 200 /:93
x ≈ 271 zł

3600 + 271 = 3871 <cena brutto

3871 ---- 100%
x ---- 7%

100x = 3871 x 7 /: 100
x = 270,97

3871 - 270,97 = 3600,03

Odp. Nowa cena brutto wynosi 3600,03 zl.

Dziwny wynik.