Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:56:05+01:00
Człowiek wie ze drapieżnik szuka pokarmu, więc kiedy na obszar na ktorym występują szkodniki przynosi drapieńniki które się nimi żywią, drapieżnik jest w "siodmym niebie". Przykładem jest chociażby biedronka i mszyce.
1 1 1
2009-11-04T18:03:00+01:00
Taki układ nazywamy innaczej biologiczna walka ze szkodnikami ..
ma on na celu zwalczanie jakiegos czynnika organicznego nie wykorzystując przy tym srodków chemicznych...lub tez taka metoda jest najskuteczniejsz
przykładem takie zazyłosci jest np kot i mysz ,mszyce i biedronki,