Odpowiedzi

2010-04-13T20:43:03+02:00
Zawiódł:

-stworzył bardzo małe Księstwo Warszawskie w pełni zależne od Francji.
-Polskie wojsko pod jego władzą walczyło w tropikach i zostało zdziesiątkowane poprzez chorobę tropikalną, zamiast walczyć w Europie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:52:33+02:00
Zawiódł na pewno chociaż nie sądze że była mowa o niepodległości Polski. To było nie możliwe nie pokonując ostatecznie zaborców po drugie napoleon nie był taki mocny jak ludzie myślą. Ale jak już Polacy mieli z nim związane jakieś nadzieje to napewno zawiódł