Napiszcie mi po 2 zdania do każdego z wyrazów :
np. zebra- wczoraj przechodziłam przez zebrę na drodze, W zoo widziałam malutką zebrę.
Krówka- cukierek
Krówka - zwierzę
Żuk - samochód
Żuk - zwierzę
Pilot - od telewizora
Pilot - w samolocie
Mysz - do komputera
Mysz - zwierzę
klucz - wiolinowy
Klucz - do drzwi
róża - kwiat
Róża - róża wiatrów
żabka - do firanek
Żabka zwierzę
PROSZĘ O POMOC! Z GÓRY WIELKIE DZIĘKI! :**

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:50:30+02:00
1. Wczoraj jadłam przepyszną krówkę,o smaku toffi.
Bardzo lubię, malutkie krówki mojej babci.
2. Mój wujek od pięciu lat jeździ żukiem.
Wczoraj wracając ze szkoły na drodze napotkałam żuka.
3. Pilot służy do zmiany kanałów telewizyjnych.
Mój sąsiad, podróżuje, po całym świecie, ponieważ jest pilotem.
4. Za pomocą myszy w komputerze możemy otworzyć różnego rodzaju programy lub strony.
Kiedy byłam mała bardzo się bałam myszy .
5. Na początku pięciolini zawsze rysujemy klucz wiolinowy.
Gdy byłam w parku zgubiłam klucz do drzwi i nie mogłam wejść do domu.
6. Na róży wiatrów zaznaczamy kierunki świata.
Róża była ulubionym kwiatem Małego Księcia.
7. Wczoraj pomagałam zakładać mamie firankę, zapinając ją żabkami.
Żaba jest płazem .
2 1 2
2010-04-13T20:54:54+02:00
Produkują cukierki, które nazywają się krówka. krówka to ciasto z kremem.
Krówka to zwierze które mieszka w oborze. krówka jest zwierzęciem hodowanym przez człowieka.
Kiedyś był samochód, który nazywał sie żuk. jest dużo gatunków zuków.
Żuk jest zwierzęciem, zaliczanym do grupy owadów. Żuk to bardzo małe zwierze.
tata szukał pilota, bo nie mógł włączyc tv. Tv bez pilota, to jak człowiek bez rąk.
Pilot, który kierował samolotem, zasnął. W samolocie było 200 pasażerów.
Mysz jest bardzo szybka. Mama kupiła dziś kabel do komputera.
ulubionym pożywieniem kotów są myszy. Popularna mysz disneya nazywa się Mickey Mouse.
klucz jest potrzebny do zamków. Zawsze zaczynamy zapis nutowy od klucza wiolinowego.
Aby otworzyc drzwi pociągnij za klamkę. u dyrektora na stole leżą znalezione klucze do mieszkania.
Mały książe miał przyjaciółkę Różę. Róża to piękny kwiat.
Róża <kierunków> wiatrów pomaga nam odczytac kierunki świata. Róza może miec różne kolory.
1 5 1