Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-04T17:55:40+01:00
Ogień mówi , że Bóg jest na nas zły z odpowiedniego powodu.
Światło mówi , że Bóg jest zadowolony naszym postępowaniem, oraz właściwym zachowaniem.
Ziemia mówi , że Bóg jest mądry, ponieważ stworzył ją tak piękną i wspaniałą.
1 1 1
2009-11-04T18:15:43+01:00
Ogień mówi , że Bóg..... kocha nas taki samym ciepłem które nosi wsercu i bije dla nas ..
Światło mówi , że Bóg dał man je aby je korzystać każdą wolną chwilą obserwując np. słońce gwiazdy itp
Ziemia mówi , że Bóg. nakazał nam się cieszyć z życia takie jakie mamy
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:54:08+01:00
Ogień mówi , że Bóg nas kocha.
Światło mówi , że Bóg jest zadowolony.
Ziemia mówi , że Bóg jest mądry.