Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:45:07+02:00
2400zł - 100 %
x - 36 %

100x = 2400 * 36
100x = 86400 / 100
x = 864 zł

2400 - 864 = 1536

Odp. Pensja netto tego pracownika wynosi 1536 zł.

Liczę na naj... .
5 5 5
2010-04-13T20:45:49+02:00
Potrącenia 36 % * 2400 = = 0,36 * 2400 = 864,00
pensja po potrąceniach zatem: 2400 - 964 = 1536,00 zł
  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T20:47:50+02:00
2400 - 100%
x - 64%

2400 * 64 = 100x/100
x= 1536
Penscja netto tego pracownika wynosi 1536 zł