Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:46:47+02:00
Czasem się zastanawiam dlaczego wolą Bożą jest tak bardzo ważna służba drugiemu człowiekowi. dlaczego to jest tak istotne- dlaczego to jest tak ważne w naszym powołaniu?
dlaczego jesteśmy powołani do zbawiania siebie poprzez służbę drugiemu człowiekowi, poprzez zapomnienie siebie, a służenie drugiej osobie, pomaganie jej, dostrzeganie jej..
poprzez wspólnotę..
czy ma to jakiś głębszy sens czy po prostu na tym to polega.. bo dzięki temu komuś jest łatwiej?
bo wtedy miłość od Boga oddajemy ludziom, lub uczymy się przez to miłości służąc innym..? bo taka jest właśnie mentalność Boga?
ciężko mi dojść do wniosku,że zbawienie polega własnie na tym: służyć drugiemu po to by się zbawić. nie ma innych pobudek? niby to takie proste,a ja niew eim dlaczego ,ale chcę się w tym doszukać drugiego dna. Bo nawet Jezus żył we wspólnocie.. apostołowie żyli we wspólnocie.. i każdy powołany jest zobowiązany do życia we wspólnocie: Księża żyją we wspólnocie .. zakonnice we wspólnocie zakonnej.. a tak wielu ludzi jest samotnych ..
1 1 1
2010-04-13T20:47:06+02:00
Służysz mu do koca zycia, opiekujesz sie nim itp...