Proszę o przetłumaczenie nie translatorem do usunę odpowiedz
W SOBOTĘ O DZIEWIĄTEJ POMAGALIŚMY TACIE PRZYCINAĆ ŻYWOPŁOT.
CO ROBIŁEŚ WCZORAJ O SIÓDMEJ WIECZOREM.
ONA NIE PODLEWAŁA KWIATÓW WCZORAJ O PIĄTEJ - WTEDY KOSIŁA TRAWNIK
zadanie 1
1.When did Kim phone Rob?
2.Why didn't he answer the phone?
3.Was Mark at home at ten o'clock yesterday?
4.Who was with Rob in the garden?
5.Do Rob's parents love their garden?
6.Why is Vicki lucky?
zadanie 2
przetłumacz tekst 1
NEW FRIENDS 3 ZIELONA ZADANIE 1 STRONA 88 MOŻE TEŻ DO TEGO 4,5/89

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:49:25+02:00
1.When did Kim phone Rob?
Kiedy Kim zadzwonił do Roba?
2.Why didn't he answer the phone?
Dlaczego on nie odebrał telefonu?
3.Was Mark at home at ten o'clock yesterday?
Czy Mark był w domu wczoraj o 10?
4.Who was with Rob in the garden?
Z kim Rob był w ogrodzie?
5.Do Rob's parents love their garden?
Czy Roba rodzicom podoba się ich ogród?
6.Why is Vicki lucky?
Dlaczego Vicki jest szczęśliwa?
2010-04-13T20:50:42+02:00
1. Kiedy Kim dzwonił do Roba
2. Dlaczego on nie odbierał?
4. z kim Rob był w ogrodzie?
  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T20:57:27+02:00
1. Kiedy Kim zadzwoniła do Roba . ?
2.Dlaczego on nie zapytał przez telefon ?
3.Mark był w domu , o 10 godzinie , wczoraj ?
4.Kto był z Robertem w ogrodzie ?
5. czy rodzice roberta kochają ich ogród ?
6.Dlaczego Vicki jest szczęśliwa ?
1 1 1