Odpowiedzi

2010-04-13T20:49:00+02:00
Mikołaj Rej ,był wielkim patriotą. Kochał Polskę i pragnął nam uświadomić jaka piękna jest ojczysty język,kraj oraz flaga. Stworzył też cytat ''Polacy nie gęsi - swój język mają''

Krótko i tresciwie ;)
2010-04-13T20:49:27+02:00
Mikołaj Rej był patriotą .Starał się bronić Polskę.Inne narody twierdziły , że Polska to kraj bardzo słaby, a Rej bronił ją mówiąc : "A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi , iż swój język mają " Wierzył bardzo w nasz kraj.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:51:55+02:00
Był jednym z pierwszych poetów piszących w języku polskim
Prowadził intensywną działalnośc religijna
zakładał szkoły
Udawał człowieka prostego aby zrozumiec ludzi