Odpowiedzi

2010-04-13T20:49:46+02:00
Oim zdaniem pies uzytkowy to jakis zwykly pies, ktory pomaga innym w cieszkich czasach.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:09:44+02:00
Es jest zwierzęciem, które "zdradziło" swoje naturalne środowisko, by związać się na trwałe z człowiekiem. Żyjąc wśród ludzi, zatracił wiele cech umożliwiających adaptację w warunkach naturalnych. Zatem jest uzależniony od człowieka, który musi zapewnić mu odpowiednie warunki bytowania. Pies jest zwierzęciem stadnym, dlatego łatwo akceptuje ludzką rodzinę, traktując ją jako własną sforę. Jest bardzo oddany właścicielowi i lubi mu służyć, pod warunkiem że jest dobrze traktowany i poprzez odpowiednie wychowanie, a następnie szkolenie przygotowany do pełnienia takiej roli, jaka zostanie mu określona. Jako zwierzę kierujące się instynktami i reagujące na różnego rodzaju bodźce postępuje tak, jak nakazuje mu psia natura.
1 5 1
2010-04-13T21:41:20+02:00
Pies użytkowy - pies który nie zdał egzaminu IPO.
17 1 17