Odpowiedzi

2010-04-13T21:01:14+02:00
Cześć......
Myślę że słyszałeś co sie ostatnio stało w smolensku obok katynia. rozbil sie samolot prezydencki. Zginela para prezydencka wraz z czlonkami polskij elity. taka katastrofa i to jeszcze w dzien rocznicy katynia. njapierw myslalam ze zarty sobie robią ale niestety okazalo sie prawdą. Jest zaloba mniedzyswiatowa. Tak słyszalam
Odpisz .................
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:07:02+02:00
Drogi ...(imię kolegi)!
Przepraszam że tak długo sie nie odzywałem, ale nie miałem kiedy bo zawsze jak się zabierałem to coś bądź ktoś musiał mi przeszkodzić.Piszę aby Ci przypomnieć że 10 kwietnia jest 70 rocznica Katynia.Chodź nie było mnie i nie wiem jak to jest stracić tyle żołnierzy to bardzo przeżywam to i będę przeżywał co roku.Piszę do Ciebie też z wielką prośbą! Masz może film " Katyń" bo chciałbym pooglądać ale tutaj u mnie nigdzie nie mogę dostać!? Czekam na odpowiedź, Pozdrawiam gorąco! Twój stary przyjaciel (twoje imię)

Myśle że bedzie dobrze...
2 4 2