Odpowiedzi

2010-04-13T20:52:51+02:00
Nimfa - boginka , rusałka , dziwożona , kamena , syrena , świtezianka , goplana , driada , hamadriada , ondyna , panna wodna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:54:27+02:00
Boginka, muza, rusałka, syrena, świteźianka, wodnica, dziwożona, najada, driada, kamena, hamadriada

prosto ze słownika wyrazów bliskoznacznych ^^ :)
2 5 2
2010-04-13T20:56:06+02:00
Nimfa
boginka
rusałka
syrena
driada