Mam zamiar zrobić makietę na plastykę. Myślałam o podłożu sturopian las i jakaś chtka góralska tylko nie wiem jak i z czego zrobić tą chtę. Największy problem sprawia mi dach bo jest spadzisty. Czekam na odpowiedzi i podpowiedzi jak to zrobić i z czego. Chętnie też przyjmę nowe pomysły.

3

Odpowiedzi

2009-11-04T17:57:22+01:00
Ja kiedys taki domek wyciołem z tektury i potem przyklejałem wykałaczki...
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:10:05+01:00
Hm...Ja bym taką chatkę zrobiła z zapałek i je posklejała. :)
Mam nadzieję że pomogłam :)
2009-11-04T18:15:44+01:00
Chatkę zrób ze styropianu i powtykaj wykałaczki

1 5 1