Ułóż litery w odpowiedniej formie, tak aby powstały wyrazy związane ze sportem. Podane zostały pierwsze litery wyrazów.

1. CCREKIT C........

2. HLNLABAD H..........

3. DIGVNI D.......

4. GNSTAICMSY G...........

5. ARTOCICBAS A................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:55:28+02:00
1. cricket
2.handball
3. diving
4. gymnastic
5. acrobatics
1 5 1
2010-04-13T21:15:46+02:00
Cricket
handball
diving
gymnastic
acrobati
1 5 1