Odpowiedzi

2010-04-13T20:59:37+02:00
Ziemia na której mieszkam słynie z dużej uprawy zbóż i innych roślin a tagże ziemniaków głównie z rolnictwa
8 4 8
2010-04-13T21:02:45+02:00
Moim zdaniem nasza planeta Ziemia słynie z tego,że jest na niej "życie" i to właśnie dzięki warunkom na Ziemi niestety jest bardzo zanieczyszczona.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:12:33+02:00
Ziemia słynie z plantacji przypraw,owoców,zbóz róznych (żyto,owies) z rośliń leczniczych:) Ziemia też słynie z żyznej gleby,dobre,uprawnej.

Jeżeli można też o tym co jest pod nami to tak może być:

Ziemia słynie z róznych kopalni np: Z Kopalni Węgla kamiennego,brunatnego,Kopalni soli,złota,miedzi. Ziemia ma też duże złoża gliny,Kamienia (tak zwane kamieniołomy.To wszystko
12 4 12