Odpowiedzi

2010-04-13T21:01:09+02:00
A musi się rymować ? xDD bo jak nie to ja mam taki:

Widzę tęcze na niebie.
Słyszę ćwierkające ptaki na zewnątrz.
Dotykam trawy to zaczynają rosnąć.
I smak słodkich fasolek z mojego koszyka Wielkanoc.
I ładny zapach kwiatów w ogrodzie.
Jestem szczęśliwy, ponieważ jest wiosna!





I see rainbows in the sky.
I hear birds chirping outside.
I touch grass that's starting to grow.
I taste jelly beans from my Easter basket.
I smell pretty flowers in a garden.
I feel happy because it's spring!
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:02:10+02:00
Wiosna"

W kalendarzu wiosna nastała,
Za oknem śnieg wciąż pada,
Ironia losu bywa jak zniewaga.

Wiosna piękną porą roku bywa,
Jednak nie zawsze jest o nas troskliwa,
Nie zawsze bywa tkliwa i urodziwa.

Nie ważne, kiedy, ważne, że niebawem,
Ujrzymy wiosnę z jej zakwitającym kwiatem,
A tuż po nim przywitamy się z latem.

Każda pora roku jest pełna radości,
Lecz wiosna bywa ostoją w miłości



Angielski:)



"Spring"

In the spring there was a calendar,
Outside the window snow is still falling,
Ironically sometimes as an insult.

Beautiful spring season happens
However, it is not always caring about us,
Not always tender and handsome.

No matter when, it's important that soon;
We will see her zakwitającym spring flower
And just after welcoming the summer.

Each season is full of joy,
But spring is often the mainstay of love

masz tu 2 wersie żebyś wiedziała co mówisz
może być ??
1 1 1