Odpowiedzi

2010-04-13T21:03:19+02:00
Być patriotą to znaczy poświecić się własnej ojczyźnie

a tego 2 nie wiem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:03:38+02:00
Gdy myślę o ojczyźnie to mam uczucie dumy i zadowolenia, że mogę być częścią Polskiego społeczeństwa.
Być patriotą, to znaczy, żę trzeba być oddanym państwu, w którym mieszkasz i należy szanować wszelkie decyzje podejmowane przez Polskie władze.
2010-04-13T21:04:08+02:00
Gdy myśle o ojczyźnie, w tej chwili czuję ból i smutek, bo utrata dla kraju w tak nagły sposób prezydenta, to ogromna strata.
Być patriotą, to znaczy kochać swój kraj i walczyć o niego i dla niego.