Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:07:29+02:00
Najbardziej cenię super-mana, ponieważ był nie tylko silny, zwinny i sprytny, ale przede wszystkim ratował ludzi i był bardzo pozytywną postacią.
2010-04-13T21:10:47+02:00
Najbardziej cenię sobię Batmana ponieważ czynił dobro i uktywał swoją prawdziwą twarz ponieważ nie chciał rozgłosu. Batman był także bardzo zwinny i miał strój umożliwiający mu niesamowite akrobacje.
2010-04-13T21:19:07+02:00
Najbardziej moim zdaniem cenie spider mana ponieważ ma on cechy godne bohatera, odgrywa on dwie różne postacie, pomaga on słabym i niewinnym walcząc ze złem jakie czai się w mieście.
Cechuje u niego spryt jakim dysponuje oraz lojalność.