Odpowiedzi

2010-04-13T21:08:44+02:00
Skład Rządu

* Premier
* Minister gospodarki, wicepremier
* Minister spraw wewnętrznych i administracji, wicepremier
* Minister rozwoju regionalnego
* Minister sprawiedliwości
* Minister, członek Rady Ministrów
* Minister sportu i turystyki
* Minister pracy i polityki społecznej
* Minister infrastruktury
* Minister skarbu państwa
* Minister edukacji narodowej
* Minister obrony narodowej
* Minister nauki i szkolnictwa wyższego
* Minister zdrowia
* Minister środowiska
* Minister finansów
* Minister rolnictwa i rozwoju wsi
* Minister spraw zagranicznych
* Minister kultury i dziedzictwa narodowego
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:14:12+02:00
1. Donald tusk przewodniczący
2. Adam Giersz minister sportu i turystyki
3. Michał Jan Boni
4. Waldemar Pawlak minister gospodarki
5. Katarzyna Hall minister oswiaty
6. Aleksander Grad minister skarbu państwa
7. Bogdan Klich minister obrony narodowej
8. Ewa Kopacz minister zdrowia
9. Radosław Sikorski minister spraw zagranicznych
10. Bogdan Zdrojewski minister kultury
11. Marek Sawicki minister rolinictwa
12. Jacek Rostowski minister finansów
13. Andrzej Kraszewski minister środowiska
14. Cezary Grabarczyk minister infrastruktury
10 4 10
2010-04-13T21:14:58+02:00
Skład Rządu

- Premier
- Minister gospodarki, wicepremier
- Minister spraw wewnętrznych i administracji, wicepremier
- Minister rozwoju regionalnego
- Minister sprawiedliwości
- Minister, członek Rady Ministrów
- Minister sportu i turystyki
- Minister pracy i polityki społecznej
- Minister infrastruktury
- Minister skarbu państwa
- Minister edukacji narodowej
- Minister obrony narodowej
- Minister nauki i szkolnictwa wyższego
- Minister zdrowia
- Minister środowiska
- Minister finansów
- Minister rolnictwa i rozwoju wsi
- Minister spraw zagranicznych
- Minister kultury i dziedzictwa narodowego
5 2 5