Odpowiedzi

2010-04-13T21:10:02+02:00
Moim zdaniem potrzebne jest wojsko bo bez niego ludzie czuli by się za grożeń ,ludzi stracili by prace, i co najważniejsze wazie ataku byliśmy by bezbronni.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:14:58+02:00
W Polsce Obowiązkowo jest potrzebne Wojsko w razie jakich kol wiek ataków zagranicznych czy tez wybuchu wojny domowej .
W nagłych atakach bombowych wzywane jest wojsko lub tez specjalna artyleria. Na przykład nasz ogromny sąsiad już raz nas zawiódł podczas II wojny światowej gdy na polske napadły Niemcy i zniszczyli Polskę a w tym momencie rosja zerwała pakty ponieważ stwierdziła iż polska nie istnieje . A istniało wtedy tak zwane państwo podziemne . Lub też podam inny przykład zamachowiec robi zamachy w Stanach zjednoczonych a polskie wojska są w Iraku może i w Polsce będą prowadzone zamachy bombowe i dlatego jest potrzebne wojsko aby temu wszystkiemu zapobiec.
7 5 7