Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:14:28+02:00
1.Jedziemy na wycieczke na Pustynie najważniejsze rzeczy:Woda,Nóż,cienka koszulka i bluzka cienka na wieczorne spacery,Lupa,Krzesiwo i to wszystko i jak najmniejszy plecak żeby zadurze obciążenie i weś jeszcze okulary przeciw słoneczne (:
2010-04-13T21:17:32+02:00
Podróżnik powinien wsiąść ze sobą:
wodę
nakrycie głowy
buty pełne lub sandały
coś do zjedzenia kanapki
okulary przeciwsłoneczne
i jeszcze na wszelki wypadek coś do ubrania cieplejszego bo w noc jest troszke zimno

Plan wydarzeń:
Myślę że planem wydarzeń na pustyni to będą
-iść w stronę miasta
-można tez spotkać zwierzęta które mieszkają na pustyni węże itp.
Myślę że pomogłem :D pozdrawiam