Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:16:40+02:00
Modlitwa o pokój

Modlę się o pokój.
Na który czekają rodziny, narody!
Modlę się o pokój
Aby w dzisiejszym świecie zakończono
wojny domowe.
Modlę się o pokój
By ludzie przestali czynić zło.
Modlę się o pokój
Który nigdy nie dosięgnie nas

x)

jeśli Ci się podoba ;p
1 1 1
2010-04-13T21:17:04+02:00
Panie Boże dopomóż,a by na świecie panował pokój. W wielu państwach wybuchają konflikty, ale ty możesz wszystko. Pomóż przywódcą tych pastw aby umieli rozważnie rządzili krajem i ze wszystkich sił dokonać zawieszenia broni. Wojny wybuchają z zazdrości np. o surowce mineralne. Nie może tak być. Najgorzej, że w tych wojnach giną setki ludzi, także dzieci. Dzieci te mają odebrane dzieciństwo, każde dziecko chce zyć beztrosko, chodzić do szkoły i się bawić w piaskownicy. Wielki Boże ty jesteś taki wielki, na krzyżu zbawiłeś nas. Dopomóż aby wojny jak najczęściej wybuchały.
Kocham Cię Boże..

daj naj;)
moja modlitwa jest najlepsza;)