Odpowiedzi

2009-11-04T18:01:29+01:00
Edyp dowiaduje się, że zabił własnego ojca i ożenił się ze swoją matką.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:03:34+01:00
Prawdę o sobie poznał od wyroczni dewlfickiej, która powiedziała mu, że zabiję on własnego ojca i rodzoną matkę. Tak się właśnie stało, a dowiedział się o tym gdy zaczeły dziać się złe rzeczy w Tabach i przyjechał Terezjasz wysnił sprawę no i właśnie tak Edyp się o tym dowiedzał.