Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:19:23+02:00
X-ilość słoików 0.5 litrowych
1/3x-ilość słoików 1l

0.5x+1/3x=10
5/6x=10
x=12
0.5 litrowych było 12 a litrowych 4
2010-04-13T21:19:39+02:00
3x*0.5- słoki półlitrowe
x*1- słoiki litrowe
3x*0,5+x*1=10
1,5x+1x=10
2,5x=10

3x=3*4=12

Były 4 słoiki litrowe i 12 półlitrowych
2010-04-13T21:49:47+02:00
Półlitrowe: 3x * 0,5 = 12
litrowe: x * 1 = 4
3x * 0,5 + x * 1 = 10
1,5x + 1x = 10
2,5x = 10
3x = 3 * 4 = 12