Odpowiedzi

2010-04-13T21:44:25+02:00
Zajęcia: łowienie ryb, myślictwo
uprawianie:kauczukowce, palmy oleiste, banany, ananasy,orzechy kokosowe, kawa, herbata, trzcina cukrowa oraz słodkie ziemniaki
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:52:02+02:00
1.mieszkańcy w lesie równikowym zajmują się najczęściej polowaniem ,uprawą roślin i hodowlą zwierząt.

2.Najczęściej uprawia się tam rośliny takie jak jam , batat , ryż i maniok . można tam często spotkać kakao , palmy , kauczuki , banany .
3 3 3
2010-04-13T22:11:55+02:00
Człowiek zajmuje się głównie uprawą zwierząt oraz hodowlą roślin, łowi ryby, poluje.

Uprawiane są tam głównie banany, ananasy,kokosy, kawa, herbata.
1 1 1