Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T21:18:11+02:00
150 w tym tylko 41 monet i 1 złotówka= 40 ?
w 40 miesci sie 8 pieciozłotówek a 20 dwozłotówek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:19:38+02:00
1zł - jedna moneta
x - dwuzłotówki
40-x - pięciozłotówki
1*1zł + x* 2zł + (40-x) * 5zł = 150zł
1+2x + 200 - 5x=150
2x-5x=150-1-200
-3x= -51/: -3
x= 17 (dwuzłotówki)
40-x= 40 -17= 23 (pieciozłotuwki)

Odp; Pięciozłotówek było 23 a dwuzłotówek 17
Pliss o naj ;)
1 5 1