Przeciętny orzeł waży 1,68kg a przeciętny wróbel - 25g.Mózg orła waży 14g,a mózg wróbla - 1g.Oblicz jakim procentem masy każdego z tych ptaków jest masa jego mózgu.
Za odpowiedz wielkie dzięki pozdrawiam i zycze miłego dnia:)

3

Odpowiedzi

2009-11-04T18:03:55+01:00
Orzeł:
14g=0,014kg
0,014/1,68*100%=0,83%

Wróbel:
1/25*100%=4%
2009-11-04T18:05:09+01:00
Orzeł:
14g=0,014kg
0,014/1,68*100%=0,83%

Wróbel:
1/25*100%=4%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:06:25+01:00
Orzeł
1,68kg = 1680g
14/1680 * 100 % = 0,83%
wróbel
1/25 * 100%= 4%