Odpowiedzi

2009-11-04T18:03:47+01:00
Uczniowie wczoraj mojemu koledze pomoglem z lekcjami .warto jest pomagac innym bo wtedy morzna dostac wzorowa ocene z zachowania.
8 2 8
2009-11-04T18:04:54+01:00
DROdzy uczniowie

pomagajcie innnym to naprawde się opłaca mamy wtedytakie ciepłe uczucie czujemy sie spełnieni zadowoleni i przede wszystkim dumni z siebie WIEC POMAGAJMY INNYM
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:09:02+01:00
Drodzy Uczniowie! Warszawa,4.11.09r.

Mam nadzieję,że nauka w szkole idzie Wam dobrze. Jestem bardzo zatroskana faktem,iż w naszej szkole nikt sobie nie pomaga. Widzę,to na każdej przerwie. Jestem bardzo oburzona tym faktem.

Kochani! Widziałam na przerwie dziewczynkę-miała około 12lat. Byłą bardzo nieśmiała. Strasznie płakała. Nigdy nie zapomne tego widoku. Nikt jej nie pomógł, nie podniósł na duchu. Dowiedziałąm się potem,że była w naszej szkole nową uczennicą. Każdy ją odtrącał. Zastanówcie się czy byście tak chcieli? Nie!
Pamietajcie,nie róbcie bliżnim co Wam nie miłe. Serdeczne Uściski.
......



12 2 12