Odpowiedzi

2010-04-13T21:21:35+02:00
2010-04-13T21:22:10+02:00
Moim zdaniem wyjdziesz na To samo ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:27:40+02:00
Z fizycznego punktu widzenia mniejszą pracę wykonasz gdy bedziesz wbiegał wolniej a zbiegał szybciej, bo w przypadku równi pochyłej siła zsuwająca będzie dzialała na twoją niekorzyśc w pierwszej mozliwości a na korzyść w drugiej.
Czyli siła która jest wprost proporcjonalna do pracy jest także wprost proporcjonalna do zmiany pędu. Pęd wyrażamy poprzez iloczyn masy i prędkosc tak więc prędkość ma wpływ także wprost proporcjonalny na wykonaną pracę :-) Męczysz się wykonując pracę ;-)