Odpowiedzi

2010-04-13T21:24:21+02:00
V1=440\5.5
V2=440\5
V1\V2=5\5.5 a to sie równa 1 : 1.1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:25:17+02:00
Pierwszy kierowca jedzie z prędkością v1=s/t1 = 440 km / 5,5h = 80 km/h
drugi kierowca jedzie z prędkością: v2=s/t2=440km/5h=88 km/h
stosunek prędkości: v1/v2=80/88=10/11 = 0,91
1 1 1
2010-04-13T21:26:30+02:00
Jezeli chcesz obliczyc predkosc dzielisz kilometry przez godziny. Czyli pierwsz kierowca jechal 440/5.5=80km/h natomiast drugi 440/5=88km/h
1 1 1