Odpowiedzi

2010-04-13T21:23:26+02:00
Kodek rycerski nakazuje_
-Bronić damy zawsze i wszędzie
-Przyjmować wezwania na bitwę
-Zawsze stawać w obronie uciśnionych
_Być prawdomównym (rycerskie slowo)
2010-04-13T21:23:48+02:00
1. honorowe zachowanie dla pań
2. najwazniejsze dla rycerza sa : Bóg, honor, ojczyzna
3. honorowa walka
4. służba królowi
5. walka dla wojska az do smierci
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:28:17+02:00

Można powiedzieć BÓG HONOR OJCZYZNA to sprawy priorytetowe. Należało umiejętnie zachowywać się w stosunku do dam, chronić biednych oraz tych którzy sami o swe bezpieczeństwo nie mogli lub nie umieli zadbać. Odwaga męstwo, chęć do walki to cechy które powinny kierować nimi.