Napisz wyrazenia
a.suma kwadratu liczby a i liczby 3
b.suma kwadratów liczb a,b i c
c.kwadrat sumy liczb a i b
d.różnica liczby a i kwadratu liczby b
e.kwadrat różnicy liczby a i podwojonej liczby b
g.odwrotność sumy liczb a i b
h.suma odwrotność liczb a i b

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:08:39+01:00
A.a2 + 3
b.a2+b2+c2
c. (a+b)2
d.a - 2b
e. (a - 2b)2
g.1/a+b
h.1/a + 1/b
1 5 1
2009-11-04T18:09:58+01:00
A. a do drugiej potęgi +3
b. (a+b+c) do drugiej
c. (a+b)do drugiej
d. a-b do drugiej
e.(a-2b)do drugiej
f. 1: (a+b)
g.1:a+1:b
1 5 1