Odpowiedzi

2010-04-13T21:36:34+02:00
Rysunek w załączniku

Pole pow. cał.= 2(6×12)+4(10×12)= 2×72+4×120=144+480=624 cm²

V=6×12×10= 72×10=720 cm³

Pole powierzchni całkowitej wynosi 624cm², a Objętość wynosi 720 cm³.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:37:39+02:00
2 krawędź: 6cm*2cm=12 cm
3 krawędź: 12cm-2cm=10cm
Pc=2*jedna krawędź podstawy*druga krawędź+2*(jedna krawędź podstawy+druga krawędź podstawy)*wysokość