Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:32:50+02:00
Myślę, że służba drugiemu człowiekowi, to nic innego jak bycie dobrym dla innych. Czyli pomaanie innym, na różne możliwe sposoby, bycie przy kimś w trudnych sytuacjach, służenie dobrym słowem, uśmiechem, lub po prostu bycie obok, gdy tego potrzebuje.
2010-04-13T21:36:18+02:00
Chodzi o to żeby traktować drugiego człowiek tak jak samemu chciałoby się być traktowanym. Pamiętać że dobro, które czynimy wraca doa nas, bo Bóg jest sprawiedliwy.