Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T21:34:06+02:00
4dm=40cm
5dm=50cm
Obliczamy pole boczne:
Pb=2*40*20+2*50*20=1600+2000=3600cm²
1 3 1
2010-04-13T21:34:24+02:00
A= 4 dm
b= 5 dm

c= 20 cm= 2 boki bez podstawy 2* 5*2 = 20

drugie dwa boki to 2*5*4= 40

to wyjdzie 20+40 =60 dm kwadratowych na oklejenie ścian bocznych tego pudełka :)

chyba:D

jednak źle...

mialy byc cm kwadratowe nie doczytałam przepraszam... to bedzie 40*20*2= 800 *2= 1600

i 50*20 *2= 1000 to wynik bedzie 3600 cm kwadratowych przepraszam za powyższy błąd