Hey potrzebuję pilnie!! Jak najszybciej:)
Oto polecenie:

Uzupełnij nazwy bóstw korzystając z wybranego słownika mitów(nie wiem o co tu chodzi ale chyba trzeba do rzymskiego dopasowac greckiego ale nie wiem..może wy zrozumiecie)

bóstwo greckie bóstwo rzymskie
....................... Jowisz
Atena .....................
....................... Junona
Amor .......................
Ares .....................
Afrodyta .....................
........................ Wiktoria
Persefona ...................

Proszę o jak najszybszą odpowiedz!!:)
Z góry dzięki:***

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-04T18:10:45+01:00
Zeus - Jowisz
Atena - Minerwa ( w niektórych Minewra)
Hera - Junona
Amor - Eros
Ares - Mars
Afrodyta - Wenus
Nike - Wiktoria
Persefona - Prozerpina
5 4 5
2009-11-04T18:10:49+01:00
Zeus
Minerwa
Eros
Mars
Wenus
Nike
Kora
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:12:29+01:00
Bóstwo greckie - bóstwo rzymskie
Zeus (Dzeus) - Jowisz
Atena - Minerwa
Hera - Junona
Amor - Eros
Ares - Mars
Afrodyta - Wenus
Nike - Wiktoria
Persefona - Kore (Kora)
2 3 2